View Cart0 items / $0.00
digikets

اهمیت برندینگ چیست؟

می‌خواهید بدانید چرا برندینگ مهم است؟ دلایل بسیاری دارد. برند شما یکی از مهم‌ترین دارایی‌هایتان است. برند به تجارتتان هویت می‌بخشد، کاری می‌کند در ذهن مردم بماند، مصرف‌کننده‌ها را به خرید مجدد تشویق می‌کند، بازاریابی و تبلیغات را پشتیبانی می‌کند و کاری می‌کند کارمندانتان حس غرور داشته باشند.

 

برندینگ یکی از فاکتورهای تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده‌ها است. بر اساس نظرسنجی‌ای بین المللی که در سال 2015 انجام شد، حدود 60% خریداران از برندهایی خرید می‌کنند که آن‌ها را می‌شناسند و 21% آن‌ها محصولی را می‌خرند، فقط به خاطر اینکه برند محصول را دوست دارند. 

 

برندینگ به کسب‌وکارتان هویت می‌دهد؛ و این هویت دامنه‌ای گسترده‌تر از محصول و خدماتی که ارائه می‌دهید را شامل می‌شود. برندینگ چیزی در اختیار مشتری قرار می‌دهد که با آن ارتباط برقرار کند.

 

برندیگ سبب می‌شود در ذهن همگان بمانید؛ مثل چهره‌ی شرکتتان عمل می‌کند و سبب می‌شود که مصرف‌کننده‌ها همه جا پیدایتان کنند (مخصوصا در قفسه‌های شلوغ فروشگاه‌ها، بین یک عالمه جنس مشابه و رنگارنگ دیگر).

https://digikets.bigcartel.com/

 

برندینگ بازاریابی و تبلیغات را پشتیبانی می‌کند؛ کمک می‌کند تبلیغات مؤثر در فروش داشته باشید، شناخته شوید و روی زندگی مردم تأثیر بگذارید.

 

برندینگ به کارمندانتان حس غرور می‌دهد. وقتی کسب‌وکارتان را برندسازی کنید، نه تنها هویتی برای آن ایجاد کرده‌اید، بلکه محیط کاری‌ای پر آوازه و پرطرفدار ساخته‌اید. برندینگ قوی، کارمندان قوی جذب می‌کند.

اهمیت برندینگ

اصطلاحات و فرایندهای برندینگ

این‌ها مفاهیمی هستند که در این درسنامه به طور کامل برایتان شرح می‌دهیم:

 

استراتژی های برندینگ

چطور باید برند موفقی ایجاد و آن را به بازار عرضه کنید؟ در این مقاله فرایند تدوین استراتژی های تولید محتوا در 5 مرحله ساده را بررسی می‌کنیم.

 

شخصیت برند

چطور شخصیت برند منحصربه‌فردی بسازیم؟ چند نمونه از شخصیت برندهای معروف را هم بررسی می‌کنیم.

 

هویت برند (Brand identity)

هویت برند، همان ویژگی‌ها و وعده‌هایی است که به مشتری‌هایتان می‌دهید. هویت برند همان چیزی است که می‌خواهید در ذهن مشتریان بماند. این مفهوم بیانگر ارزش‌های شما، نحوه‌ی ارائه‌ی محصول و خدماتتان و  احساسات مشتری پس از ارتباط با محصول می‌باشد. برندینگ قوی کمک می‌کند تا کسب‌وکارتان بیش از یک اسم باشد.

تعرفه بهینه سازی سئو چقدر است؟

آگاهی از برند (Brand awareness)

آگاهی از برند بیانگر میزان آشنایی مردم عادی و بازار هدف با برند شما می‌باشد. آگاهی از برند بالا، سبب می‌شود که برندتان با واژه‌های «پرطرفدار»، «در حال رشد» و «محبوب» شناخته شود. اهمیت آگاهی از برند در چیست؟ اگر مشتریان شناخت و آگاهی کافی از برندتان نداشته باشید.

برندینگ چیست؟