View Cart0 items / $0.00
digikets

تعرفه بهینه سازی سئو چقدر است؟

تعرفه بهینه سازی سئو یکی از مهم ترین مسائل در بحث بهینه سازی سایت است. اما قبل از اینکه وارد مبحث تعرفه بهینه سازی سئو شویم ابتدا باید راجب سئو و کاربرد های آن اطلاعات داشته باشیم. از زمان شروع اینترنت، صاحبان وب سایت ها به دنبال راه هایی برای رسیدن به رتبه های بالای موتورهای جستجو بوده اند. در ابتدا، این امر شامل اضافه کردن دسته ای از کلمات کلیدی به محتوای آنها بود، خواه مربوط به محتوای آنها باشد یا نه.
این استراتژی زمانی کار می‌ کرد که موتورهای جستجو نسبتاً پیچیده نبودند و سایت‌های زیادی برای افزایش رتبه خود رقابت نمی‌کردند.

اما اکنون که موتورهای جستجو مانند گوگل الگوریتم ‌های بسیار پیشرفته ‌ای دارند که می ‌توانند بین میلیارد ها وب ‌سایت، بهینه ‌سازی خوب برای موتور های جستجو یا SEO تمایز قائل شوند.
امروزه سئوی خوب نه تنها به معنای استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های مناسب است. بلکه به معنای ایجاد محتوای عالی، بک لینک قوی و تجربه کاربری قدرتمند است. در حال حاضر اگر سایتی بخواهد موفق شود، به مقدار قابل توجهی کار و دانش نیاز دارد. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با تعرفه های تعرفه بهینه سازی سئو و مواردی که بر روی آن ها تاثیر می گذارند آشنا کنیم.

تحلیل سئو

سئو چیست؟

بهینه سازی و سئو سایت یا SEO ترکیبی از تمام استراتژی هایی است که می توانید برای کمک به شانس سایت خود برای نمایش در نتایج موتورهای جستجو استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در شهری اتومبیل های دست دوم می فروشید، قطعا دلتان می خواهد مطمئن شوید که کاربرانی که ماشین های دست دوم در شهر شما را در موتور جستجویی مانند گوگل تایپ می کنند، در نتیجه سایت شما نشان داده شود. تحلیل سئو سایت بهترین راه برای تحقق آن است. در ابتدایی ترین مفهوم، سئو برای جذب کاربران موتورهای جستجو که کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما را جستجو می کنند، استفاده می شود.

برندینگ چیست؟

مجموعه مهارت و تخصص سئو

کسانی که دارای تخصص واقعی و قابلیت های عمیق هستند، نتایج ثابت شده ای دارند می توانند نرخ های بالاتری را از مشتریان خود طلب کنند. از آنجا که نتیجه کار آنها بارها و بارها به مشتریان خود ثابت شده است وقت آن ها همیشه پر است. در واقع شرکت های آنلاین بیشتری درخواست خدمات سئوی خود را دارند و خدمات آنها به دلیل ترافیک ارگانیکی که ایجاد می کنند ارزش بیشتری دارند.
 

کسب پیوند

الگوریتم ‌های گوگل همیشه در حال به ‌روزرسانی هستند، اما به‌دست آوردن بک لینک‌ ها همچنان حیاتی است. به طور کلی هرچقدر بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، سایت شما رتبه بالاتری برای کلمات کلیدی دریافت خواهد کرد. اما این امر نیازمند صرف زمان و تلاش بسیار زیادی است که می‌تواند هزینه تعرفه بهینه سازی سئو کسب‌وکار شما را افزایش دهد.

وضعیت فنی فعلی سایت شما

اگر رتبه بندی وب سایت نیاز به زمان زیادی داشته باشد این امر هزینه سئو را برای شما به شدت افزایش می دهد. آنچه در گذشته برای سئو جوابگو بود ممکن است امروز دیگر کار نکند زیرا الگوریتم‌های Google همیشه در حال تغییر و به‌ روزرسانی هستند. در برخی موارد، اگر سئوی سایت شما قبلا به درستی انجام شده باشد و فقط نیاز به اصلاح برخی موارد را داشته باشد ممکن است هزینه سئو شما کمتر باشد. اگر به جای صرف زمان برای بازسازی سایت فعلی خود، از ابتدا با یک وب‌ سایت کاملا جدید شروع کنید این امر می تواند تعرفه بهینه سازی سئو را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

اهمیت برندینگ چیست؟